مسئولیت های اصلی کارشناس کنترل کیفیت

مسئولیت های اصلی: • شناسایی مشکلات کیفیت یا زمینه را برای بهبود و راه حل. • برقراری ارتباط اطلاعات کنترل کیفیت به همه ادارات مربوطه سازمانی، فروشندگان خارج، و یا پیمانکاران. • ایجاد و پیاده سازی معیارهای یا روش های بازرسی و تست. • شناسایی نقاط بحرانی در فرایند تولید و مشخص روش نمونه گیری به در این نقاط استفاده می شود. • گزارش تولید در مورد عدم انطباق محصولات یا فرایندهای، با کیفیت تولید روزانه، ریشه تجزیه و تحلیل، و یا روند کیفیت. • تجزیه و تحلیل نتایج آزمون های کنترل کیفیت و ارائه بازخورد و تفسیر به مدیریت تولید و یا کارکنان. مورد نیاز • درجه و یا کارشناسی ارشد کارشناسی در رشته علوم و صنایع غذایی یا رشته مرتبط • حداقل 2 سال از متخصص با کیفیت در یک محیط تولید • تجربه با استفاده از ابزار سیستم مدیریت کیفیت در یک محیط تولید مشابه • تجربه کار در یک واحد کنترل کیفیت • قادر به تجزیه و تحلیل و اطلاعات پژوهشی و تعیین اقدامات مناسب • مهارت های PC؛ برنامه های مایکروسافت آفیس (ورد، اکسل، SPSS، minitan)؛ و دیگر برنامه های قابل اجرا است. • مهارت های ارتباطی کلامی و نوشتاری قوی • قابلیت نفوذ در سراسر سازمان در تمام سطوح. • آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت و ISO 22000

کلمات کلیدی مرتبط: مهارت و دانش مورد نیاز متخصص صنایع غذایی , کار در منزل استخدام منطقه 14 , وظایف برای: "برنامه نویس کامپیوتر" , رشته تایپیست استان زنجان , مهارت و توانمندی های مورد نیاز بازیگری , تراشکار تمام وقت میدان سپاه , موقعیت شغلی مهندسان بهداشت حرفه ای , معلم خصوصی استان خراسان شمالی مخصوص پزشکان , صدابردار استودیو در ایران , تعمیرکار تمام وقت در چابهار ,