تعریف و فعالیت کنترل کیفیت

تعریف

نرم افزار کنترل کیفیت یک تابع است که چک کند که آیا یک جزء نرم افزاری ، یا حمایت از مصنوع مطابق با نیازهای ، و یا " تناسب در استفاده" است. نرم افزار کنترل کیفیت است که معمولا به عنوان تست اشاره شده است.

فعالیت های کنترل کیفیت

بررسی کنید که مفروضات و معیارهای انتخاب از داده ها و عوامل مختلف مربوط به داده ها مستند شده است. برای خطا در رونویسی در داده های ورودی و مرجع را بررسی کنید. یکپارچگی فایل های پایگاه داده را بررسی کنید. برای هماهنگی در داده را بررسی کنید. بررسی کنید که حرکت داده های موجودی در میان مراحل پردازش درست است. برای چک کردن عدم قطعیت در داده ها، فایل های پایگاه داده و غیره انجام بررسی اسناد و مدارک داخلی. تغییرات روش و داده و در نتیجه محاسبات مجدد تیک بزنید. انجام چک کامل. نتایج به نتایج قبلی مقایسه کنید.

کلمات کلیدی مرتبط: ویژگی ها و شرایط یک وکیل خوب و موفق , استان خوزستان مهندس سخت افزار در منطقه عالی , ریخته گری در قالب های ویژه , نیاز به یک فیزیوتراپ شهرک قدس , کارشناس استقرار نرم افزار , منطقه 14 پیتزا زن مسلط به زبان ایتالیایی , استخدام تکنسین کامپیوتر , بانک دامغان اکازیون , استخدام مهندس نرم افزار , حقوق یک معلم خصوصی در استان قزوین مسلط به زبان اسپانیولی ,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.